JoomlaLock.com All4Share.net

Élj városban, vidéken, legyél nő, férfi vagy gyerek, a stressz valamilyen mértékben és formában jelen van életedben.

A vele való megküzdés képessége közvetlenül fejti ki hatását:

  • mindennapi jóllétedre,
  • hangulatodra,
  • jövővel kapcsolatos elképzeléseidre,
  • és életed minőségére.

A stressz ára c. könyv a stresszkezelés technikáit ülteti át a gyakorlatba, azaz azonnal alkalmazható módszereket kaphatsz!

A mindennapok során átélt stresszeinknek és a velük való megküzdésnek ára van. Hogy mekkora, azt legtöbb esetben az dönti el, hogy az adaptáció (alkalmazkodás) során alkalmazott stratégiáid mennyire működnek.

Ha rosszul, akkor az ár magas és a vámot drágán meg kell fizetned érte:

  • munkádban,
  • tanulásban megmutatkozó teljesítményeddel,
  • tevékenységeid élvezetességével,
  • kapcsolataiddal,
  • hangulatoddal,
  • érzelmeiddel,
  • boldogságoddal,
  • egészségügyi állapotoddal és
  • életed hosszával kapcsolatban.

Ha jól meg tudsz küzdeni, akkor ez az ár alacsonyabb.

Polyánki Balázs pszichológus könyvében arra keresi a választ, hogy mely tényezők befolyásolják az "átváltás árfolyamát" és hogyan tudod ezt önmagad számára kedvező módon befolyásolni.

A fókusz három téma köré szerveződik.

  1. Az első rész a stressz természetének világába nyút bepillantást. Olyan mögöttes jelenségeket tár fel, amelyek miatt modern korunk emberéből pillanatok alatt őrjöngő lény válhat. Elsősorban az életedben előforduló fenyegetések, a stresszorok jellegzetességeit és az azokra adott közvetlen reakciók hátterét írja le. Érthetővé teszi, hogy miért billensz ki egyensúlyodból, amikor például megbetegszel, megtámadnak vagy ha lelki nyugalmadat fenyegetve érezed.
  2. A második részben a stressz folyamata tárul fel előtted. A fenyegető helyzettel való megbírkózás során kialakuló testi változásokkal kapcsolatos kérdések kerülnek megválaszolásra. Alaposan elemzésre kerül az a belső kiértékelés is, ami meghatározza azt, hogy mekkora stresszt élsz át. A viselkedés mögött megbújó érzelmi hajtóerők is ebben a részben ismerhetők meg.
  3. A harmadik rész a megküzdésre fókuszál. Megmutatja, hogy a stresszorokon való felülkerekedéshez milyen stratégiákat használhatsz. Leírja hogyan lesznek e praktikákból szokások, amelyek végül életmódod kialakulásáért lesznek felelősek. A teljesítményközpontúságot harsogó társadalmunk zajában elvesző olyan területekre is fényt vet, mint az öröklődés, a várandóság alatti stressz és a korai hatások. Itt tárulnak fel az egyéni különbségekért felelős változók és a társas támogatottság megküzdésben játszott kulcs szerepe is.

A tizenöt fejezet mindegyikét olyan szisztematikusan felépített gyakorlatok zárják, amelyek azonnal átültethetők a gyakorlatba és segítik élővé tenni a fejezetekben tárgyalt témákat.

Saját fejlődésed mellet alapítványunk működését is támogathatod azzal,

ha megvásárolod a könyvet!

Olvasd el a megrendeléssel kapcsolatos részleteket a http://www.hogyankezeljem.hu/a-stressz-ara/ oldalon. Itt bele is olvashatsz a könyvbe!

Tagged under: stresszkezelés